Ofte stilte spørsmål

Les gjennom de vanligste spørsmålene rundt produkt, frakt og retur. Finner du ikke svar kan du kontakte oss nederst på siden.

Produkt

Hva gjør puten annerledes fra en vanlig pute?

Drømmeputaer designet for å støtte nakken og ryggraden på en ergonomisk riktig måte, noe som reduserer spenninger og gir bedre søvn.

Hvordan vasker jeg puten?

Puten leveres med et avtagbart trekk som enkelt kan vaskes for å holde det friskt og hygienisk.

Anbefaling for vask:

  • Vask trekket på 30°C i maskin, med et mildt vaskemiddel.
  • Unngå bruk av blekemidler eller tøymykner, da dette kan påvirke materialet.
  • La trekket lufttørke for best resultat.

På denne måten holder du trekket mykt og i god stand over tid!

Hva om jeg ikke er fornøyd?

Vi er sikre på at du kommer til å elske kjøpet ditt, men hvis du ikke er 100 % fornøyd innen de første 100 dagene, kan du bare sende det tilbake til oss, så får du full refusjon.

Hvor lang tid tar levering?

Bestillinger behandles innen 1–2 dager og sendes deretter ut!

Når pakken er sendt, vil den normalt ankomme innen 3–12 virkedager, avhengig av hvor du befinner deg!

Passer puten alle sovestillinger?

Ja, puten er laget for å fungere godt uansett om du sover på ryggen, magen eller siden. Den ergonomiske formen gir støtte der du trenger det mest, uansett sovestilling.

Retur

Returbetingelser

Vi har noen krav for å ta tilbake varer. Pass på at du oppfyller alle kravene, ellers kan det hende vi ikke kan godta returen din.

  • Du må returnere varen innen 100 dager etter den ble levert. 
  • Varen du sender tilbake må være i samme stand som da du kjøpte den. Vi kan ikke ta imot ting som er brukt mye eller som er skadet.
  • Husk å ta vare på emballasjen varen kom i, og send den tilbake sammen med varen.

Hvordan returnerer jeg?

For å returnere din bestilling, følg vår returside.

PS: Pass på at vilkår for retur oppfylles, hvis ikke tar vi ikke i mot din retur.

Må jeg betale for å returnere?

Når du sender tilbake produktet trenger du ikke å betale, men fraktbeløpet blir trukket fra det totale beløpet du får tilbakebetalt.

Returen har ikke blitt mottatt?

Hvis vi ikke har fått returen din, kan vi dessverre ikke behandle den.

Ta kontakt med kundesupporten vår (sovelykke@support.no), så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Husk at vi trenger portokvitteringen for å kunne ta hånd om returforespørsler, spesielt hvis returen din har blitt borte på veien tilbake til oss.

Betaling

Hvordan bruker jeg en rabattkode?

Du kan bruke koden din når du betaler. Skriv den inn der det står "rabattkode" og trykk på "bruk".

Husk at du ikke kan bruke rabattkoden etter at betalingen er gått gjennom, så sørg for å legge den til før du fulfører kjøpet.

Kan jeg bruke en rabattkode etter jeg har bestilt?

Husk at rabattkoder ikke kan brukes etter at betalingen er bekreftet og bestillingen er lagt inn.

Sørg for å legge inn rabatten din før du fullfører kjøpet.

For å bruke rabattkoden din, skriv den inn i feltet for 'rabattkode' ved kassen og klikk på "bruk".

Hvilke betalingsmetode tilbyr dere?

Når du skal betale for det du har kjøpt, kan du velge mellom disse enkle måtene:

  • Klarna
  • Vipps
  • Apple Pay
  • Kort

Bruk det som er lettest for deg. Vi vil at betalingen skal være enkel og grei!

Kontakt oss